27.7.16

Unexpected II - zwiastun


@#$%#$%^&***&*^%@%*()@#^&*%$#$%^&*((*&^%$$%^&*((*&^%$%



zdjęcie twarzy mrówki z bliska
Powiedziałam Wam ostatnio, że po skończeniu Romeo & Juliana wezmę się za Cheat, Jak najdzie ochota, Słodki flirt i K-popy. Jestem przekonana, iż po tych trzech latach dotrzymywania mi kroku w tworzeniu gniotów lotów najniższych znacie mnie już na tyle, że wiecie, że jestem zakłamanym, nieuczciwym i niedotrzymującym słowa chujem. Wiecie także, że zdarza mi się opuszczać bloga "nie wiadomo, na ile, może dwa lata", po czym wracam następnego dnia. Często też słyszycie ode mnie, że skończę najpierw jeden dział, a później zacznę drugi, po czym rzucam ten pierwszy i piszę, co chcę. Spotkaliście się także z wieloma sytuacjami, podczas których mówiłam coś i już po chwili zupełnie nie pamiętałam, że coś takiego miało miejsce. 


!@#$%^&*%#$%^&*&^%$#$%^&*(*&^%#$%^&*

  1. Także skoro tak wszystko już dobrze wiecie, powinniście okazać mi trochę litości i współczucia, bo przecież mam sklerozę i Alzheimera w 
  2. tak młodym wieku, ponadto moja patologiczna rodzina nie wpoiła mi nawet najbardziej ogólnego kodeksu moralnego. Z tego też względu nie poczuję się winna, jeśli zejdziecie na zawał po tym, co zaraz ujrzycie. Nie zaskoczy to nowych czytelników, ale tych bardziej stałych już może. W ogóle to dzisiaj w nocy wleciał mi do pokoju szerszeń. Wabi się Andrzej, napierdalał o czwartej nad ranem nie 
  3. fatygując się o ciszę nocną, w ogóle wyjebane na wszelkie normy. Moja krew. Ale teraz gdzieś zniknął. A może się czai? Andrzej w każdym razie przesyła pozdrowienia. Czy to już czas na kolejny sezon maniakalnego? I skończyły mi się 


fajki, a głód papierosowy w moim przypadku nie zwiastuje jak wiadomo niczego dobrego. A podobno po skończeniu osiemnastki miałam ten szajs rzucić, bo przecież to już w pełni legalne i nie ma co. Kiedy to, kurwa, było. Ogólnie rzecz biorąc takowe majaki na trzeźwo również miewam, co nie ma na celu uświadomienia Wam, że jestem aktualnie pijana, bo nie jestem. Akurat lubuskie nie skłania mnie do takiego picia jak wielkopolskie.


Albo kwesti
a po prostu jest taka, że tam przeważnie mam za co, a tu niekoniecznie. Życiowy zastój ludzie, typowo. 



!@#$%^&*((*&^%$#!@#$%^&*()(*&^%$#@#$%^&*((*&^%










niżej?





















DEIDRE MITCHELL /21



DENNIS PARKER /35



HYDE ALLEN /26



JAMIE BISON /25



LOVELY ENT /32



PARK HYESUNG /26



RYAN ALLEN /26



SHEN RIVERA /25



BLASE TURNER /26





niespodzianek nadszedł czas. tak, to była ta niespodziewanka, którą straszyłam przez ostatnie x dni. idźcie płakać z nieszczęścia.


1 comment:

  1. AWGHWGAHGWGWGHH JAK DOBRZE ŻE JESTEM UBEZPIECZONA BO FAKTYCZNIE ZESZŁAM NA ZAWAŁ
    WIDZĘ SHENA I AAAAAAAAAAA
    TAK MUSZĘ PISAĆ KAPSLOKIEM
    AAAAAA
    WŁAŚNIE LATAM PO MIESZKANIU JAK POJEB IDĘ DO POZNANIA CAŁOWAĆ CI STOPY
    AAAAAAA
    KOCHAMCIEKOCHAMCIEKOCHAMCIE
    ZROBIŁAŚ MI DZIEŃ
    NIE
    ZROBIŁAŚ MI ŻYCIE
    AAAA

    ekhem, chyba nie muszę się podpisywać, nie? XD

    ReplyDelete