7.9.14

00 ZWIASTUN

Yo, minna! Zapowiadam otwarcie nowego działu yaoi, mianowicie:




NIE KUPUJ WORKA W KOTKU
(dzięki Saga Noir, Wafel, Miłosz za pomoc przy ustalaniu tytułu)
Opowiadanie ruszy... w zasadzie nie wiem, kiedy. Początkowo chciałam napisać "ruszy z kopyta zaraz po zakończeniu Maniakalnego", ale póki co nie mam ochoty go kończyć, więc zacznę wrzucać "Nie kupuj worka w kotku" jakoś w trakcie. Tak myślę.

Coś na temat opowiadania.
Będzie to komedia utrzymana w podobnym stylu, co Maniakalny, aczkolwiek nie mam zamiaru (przynajmniej teraz xD) wkręcać tam dramatu i okruchów życia. Chcę zrobić z tego czysty, komediowy, pojebany w ciul serialik. Chociaż dramaty są chyba bardziej wciągające, ale cóż... A kit, nie przepadam za pisaniem jakichś emo mrocznych opek, nie leży mi to (chyba ze względu na mój charakter). Generalnie pomysł na to opko przyszedł mi do głowy już dawno temu i w zasadzie chciałam zrobić z tego one shota, ale dzisiaj jakoś z rana przyszło wiele pomysłów, więc... no. 

Ale do rzeczy!

Coś na temat fabuły. 
Jess Foster, dziewiętnastolatek, który właśnie skończył liceum i najmniejszego zamiaru iść na studia nie ma - rozgląda się za pracą. Po głębszych poszukiwaniach stwierdza, że ciężkie, typowo męskie prace typu budowa, murarstwo, stolarstwo nie są dla niego. Jess woli się poopierdalać jako kelner w małej kawiarence lub jako opiekunka do dzieci. Ale jakiego faceta przyjmą do takiej pracy? W zaistniałej sytuacji Jess postanawia wykorzystać fakt, iż od dłuższego czasu zapuszcza włosy, no i zwyczajnie zakłada kiecę i leci na rozmowę kwalifikacyjną. Niby nic, a jednak - nastaje w końcu moment, w którym jego uroda przestaje być niezauważalna dla mężczyzn. Co będzie dalej? 

Z kolei po lewej stronie obrazka możecie zobaczyć Drake'a Jonesa, którego nasz (babochłop?) Jess pozna pewnego dnia właśnie w kawiarence, w której pracuje. Więcej nie spojleruję. :)

Hope u like it!



Obrazek stworzony tutaj: http://www.rinmarugames.com/game/?game_id=236
Bo ja nie umiem rysować. 


3 comments:

  1. Już nie mogę się doczekać tego opowiadania! Zapowiada się nieźle ^^

    /Mesu

    ReplyDelete
  2. kc za tą stronkę do tworzenia postaci
    kc po prostu
    kolejne yaoi w stylu maniakalnego? czego chcieć więcej. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    ReplyDelete
  3. I ten zez ;D
    Zapowiada się ciekawie. ;)

    ReplyDelete